Marketinški trendi

Marketinški trendi: Katere v letu 2022 morate poznati

Odnos med tržniki in njihovimi strankami vstopa v novo obdobje. Vedenje potrošnikov, ki ga povzročajo pandemije, bo ostalo. V zadnjem letu se je bila večina od nas prisiljena prilagajati spremembam in negotovosti bolj kot kdajkoli prej. Zato je še posebej pomembno, da veste kateri so marketinški trendi. Ker je veliko naših vsakodnevnih interakcij izključno digitalnih, lahko pričakujemo, da se bo razlika med blagovnimi znamkami, ki smiselno vključujejo občinstvo na spletu, in tistimi, ki tega ne počnejo, znatno povečala.

To bo leto, ko bodo morali vodilni v panogi sprejeti spremembe in vlagati v nove rešitve, da bi ostali v koraku s časom.

Marketinški trendi: Katere v letu 2022 morate poznati

Tukaj je nekaj zanimivih trendov, ki bodo v prihodnjem letu oblikovali svet trženja in oglaševanja:

Prednostno obravnavanje ustreznosti blagovne znamke v razmerah dezinformacij

Zaskrbljenost se zaradi dezinformacij povečuje, zato je še posebej pomembno, da razmišljate o kontekstu, v katerem vaše stranke komunicirajo s kampanjami vaše blagovne znamke.

Urad za preiskovalno novinarstvo je na primer lani razkril, da je več deset največjih svetovnih blagovnih znamk oglaševalo na spletnih straneh, ki so širile napačne informacije Covid-19, in tako nehote podpiralo širjenje napačnih trditev o pandemiji in cepivih. Za tržnike je pomembno, da vložijo dodaten napor v to, da vedo, kje njihove oglase vidi njihovo občinstvo.

  • S trženjem, ki temelji na vrednotah, dajemo zgled!

Lani je občinstvo po vsem svetu nestrpno čakalo na razsodbe med sojenjem Dereku Chauvinu in Kylu Rittenhousu zaradi globalnega vala protestov za rasno pravičnost, ki se je začel leta 2020. Posledično so se številna podjetja in blagovne znamke podale na pot izboljšanja svojih praks in postale del rešitve za bolj pošteno in pravičnejšo družbo.

  • Nadosebna vsebina, ki odmeva

Sporočila kampanj s širokimi potezami, tudi če so podana z najvišjimi produkcijskimi vrednostmi vsebine, niso več dovolj. Veliko več pozornosti namenjamo zelo specifičnim vsebinam, ki govorijo o edinstvenih izzivih, s katerimi se sooča vsak segment občinstva, in o tem, kako jih rešuje blagovna znamka v akciji.

  • Prehod v metaverse

Ko je Mark Zuckerberg napovedal, da se bo matično podjetje Facebook preimenovalo v podjetje Meta, je v svetu ponovno zbudil zanimanje za potopitvene izkušnje in neomejeno naravo metaverse. 

  • Večja pričakovanja glede izkustvenega trženja

Svet trženja dogodkov je dokazal, da se zna prilagoditi, ko so bile konference in razstave zaradi pandemije prisiljene delovati na spletu. Čeprav se številni od teh dogodkov vračajo v osebno okolje, so zahteve glede ustvarjanja hibridnih doživetij, ki strankam in občinstvu omogočajo pristen dialog z govorci in sponzorji dogodkov v veliko večjem obsegu, zdaj veliko višje.

 

Dobro je, da ste v koraku s časom in veste kateri so marketinški trendi in kaj se trenutno v marketinškem svetu dogaja, saj boste tako lažje implementirali trende v vaše strategije. V kolikor potrebujete pomoč z marketingom, kontaktirajte Pro Marketing.